Meals on a Loveseat

Meals on a Loveseat
最新食譜「美味在一起」現已於各大書店及amazon.com有售 "Meals on a Loveseat" is on sale at HK bookstores and at amazon.com now

Pages

Tuesday, March 10, 2015

EAT - 在港找台灣街頭風味的難度

很想念台灣,包括我的好朋友,我的乾女兒s (剛有新member報到),當然還有美食。没辦法抽空飛去,唯有特意走去荔枝角的工廠區吃一吃台灣的風味,慰相思之苦。

「程班長牛肉麵」之前在銅鑼灣有過店,吃過兩次。剛開店時吃第一次,非常普通,可能是剛開店的關係。之後又再試一次,不見得有改善,而且餐點選擇少,便沒有再去了。

然後那天真的台灣癮起(你也知道在港的正宗台灣店不多),search吓就發現程班長搬咗竇去荔枝角的工廠區,規模好像大了點,餐點也多了選擇。

上到去,我諗我真係大鄉里喇,成下午3點都有8成滿。店員都是台灣人,而且店內格局和陳設都好台灣吓。



他們的做法是去cashier點餐,俾錢,攞號碼牌,揾位坐,店員就會根據號碼牌送餐。

我今次去係以試菜心態,所以叫咗好多單點,試多幾種唔同嘅食品,分別點了:
清燉半筋半肉麵 ($52)
雞排單點 ($28)
單點大腸 ($30)
綜合滷味 (甜不辣,豬耳,鹵蛋) ($25)
虎咬豬(包) ($32)

甜點
黑糖芋圓 ($25)
綠豆芋圓 ($28)

飲品
山粉圓 (跟餐$8)
古早紅茶 (跟餐$8)


先來了清燉半筋半肉麵,我食麵第一件事就試湯頭。有點藥材味,味道幾似,但不覺得是燉的。牛筋炆得林,都入味。牛肉也算林和入味,算可以。麵條方面,在餐牌上寫明會Q彈的,放入口...麵是自家制的沒錯,可是並不Q彈,表面也不滑。老實說,在皇上皇買急凍的回家自己整好食啲。
分拆開來的各樣材料分析完,然後一拼放入口,總覺得各樣材料之間欠了synergy。所以綜合所有元素,這碗麵仍然是相當之普通。

然後是雞排。單看外貌就知不行了,但雞不可以貌相,食一口。
完全是隔了幾夜的雞排,又乾又實。表面有色,但吃不出有什麼調味,你灑一點鹽酥雞的味精粉也可以,起碼有點台灣味。食多一啖後頂唔順,放棄。

接著滷味陸續上檯。如果你食過台灣滷味就知道不同我們食開嘅潮州滷味,味道沒有那麼濃。在台灣街頭的滷味店都是食物已鹵好9成display出來,你要什麼自己夾入籃再給店員,他會幫你再放入熱滷水內燙熱。
大腸只可單點,不可拼其他,份量算ok。腸通得乾淨,脂肪已沖走,已先下加了點辣油,味道和口感良好。
甜不辣,豬耳,鹵蛋的綜合拼盆$25份量亦合理。甜不辣真的是台灣那種質地,黏黏有咬口的,呢個似樣了!豬耳稍微硬了點,要再鹵耐一點便好。鹵蛋是很小的一隻切成4份。


吃了大約15-20分鐘,當店極力推介的重頭戲 - 虎咬豬(包) 送到!
用L字型開口紙袋包著令我好期待,入面一個圓型小包切了一半,熱辣辣的!
看看內餡,底層是一點雪菜,上面一塊五花腩肉,肉面放了芫荽還有一點像芝麻的混合物。
一口咬下,第一個反應係:好鬼甜呀!
原來芝麻混合物是芝麻和糖。
我先澄清一下,我對不同國家的食物接受能力是很高,as long as it's authentic。我去過土耳其食羊奶飯,所有人都頂唔順覺得好酥,但那是當地的傳統制法,傳統味道,的確好酥,但其實幾好味。
講返個包。包已有點甜,再加糖係好甜。塊肉唔夠肥,有渣。應該用肥瘦肥瘦相間的五花做才對,呢塊係肥一邊瘦一邊。再說,同碗面一樣,無一啖咬落去嗰種和諧感,成個食感係散開晒。
對刈有興趣想食的話,之前去過佐敦渡船街的「有緣小敘」,佢地做嘅味道就authentic又有和諧感覺。但他們搬了大舖後沒去過,不知水準是否仍然維持到。



好了,試埋甜點吧。都是芋圓,可選黑糖,紅豆或綠豆。點了黑糖綠豆,內有芋頭和地瓜(蕃薯)丸,都是QQ的,但味道仍是悶悶的。都係嗰句,去皇上皇買急凍的回家自己整都得,唔駛俾廿幾蚊碗咁貴。

食完之後望下仲留喺檯面碗牛肉麵嘅湯,個面擎晒糕,好驚啊!我究竟食咗幾多羹油?!


總的來說,2個人食個台灣街邊風味晏食咗$236,一點都不便宜,況且不太對味
正如某人話齋,台灣癮起想一吃台灣風味,喺香港係食唔到㗎,倒不如食個對味的茶餐廳好過,仲唔駛咁貴。
咁又唔係喎,如果淨係想食滷味,都有選擇嘅。在太古吉之島超市側邊有一間外賣熟食的店叫「狀元香」係專做台式滷味,就好似上文提到那種,食物已鹵好9成display出來,揀好後店員幫你再放入熱滷水內燙熱。雖然個名就唔係幾"老黎",但勝在食物種類多,又幾對味。


我買咗4塊甜不辣,1塊芋頭糕,1塊豬耳,1條大腸,1塊豆皮,1隻鴨腎,1隻大翼。一共HK$99.9。好似都唔平,但其實多到要食幾日。


程班長台灣美食
荔枝角長沙灣道883號億利工業中心1樓102室
2576 1199

台北狀元香滷味
AEON, 1/F., 1 Kornhill Road, Taikoo
太古康山道1號康怡廣場AEON超級巿場1樓





No comments:

Post a Comment